sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Ristiäisissä ja Messilässä


Eilinen oli tapahtumarikas päivä meillä. Lauantai lähti minulla käyntiin koulussa harjoittelemalla markeeseja ja käytännönvalmiuskokeen omaksumistehtäviä. Ensi viikon torstain jälkeen minulla sitten vähän helpottaa. Myös yrittäjyysopintojen kirjallisen tehtävän palautus olisi ensi viikon tiistaina. Lisäksi meillä on tiistaina ensemble-konsertti. Yksi kirjatentti olisi myös vielä tehtävänä tänä keväänä.

Olimme tosiaan Joutjärven kirkossa mieheni veljen tytön ristiäisissä. Suloinen tyttövauva sai kasteessa nimekseen Nita Gabriella. 

Ristiäisistä siirryimme kodin kautta Messilään kolmekymppisille. Minä olin nyt ensimmäistä kertaa Messilässä. Puhuttiin mieheni kanssa, että kesällä täytyy mennä käymään siellä uudestaan. Maisemat olivat mahtavat. Tuttavamme olivat vuokranneet sieltä mökin viikonlopuksi käyttöönsä. Aurinko paistoi ja oli lähes pilvetön taivas. Vietimme aikaa ulkona auringossa istuen ja jutellen. Myös grillikausi tuli avattua.

Asuni ristiäisissä
Messilässä

Myös tänään saimme nauttia aivan upeasta kelistä. Olihan sitä ihan pakko päästä ulos paistattelemaan päivää ennen treenaamaan menemistä. Kävimme syömässä yhdessä jälleen lounasta ja haimme myös jäätelöt kaupasta.


Aurinkoista viikon alkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...