maanantai 29. helmikuuta 2016

Helmikuun kuulumisia


Tervehdys taas pienen tauon jälkeen! Kiva kirjoittaa välillä täällä bloginkin puolella kuulumisiani. Nyt lähiaikoina minun on ollut pakko hyödyntää kirjoitusintoani opinnäytetyötäni varten. 

Päivät ja viikot tuntuvat vierähtävän todella nopeasti. Minua työllistävät tällä hetkellä sekä kouluhommat että Savonlinnan oopperakuoroon liittyvä harjoittelu. Kuoron kanssa meillä on keikka Musiikkitalossa tämän viikon lauantaina. Tämän voi lukea myös keikkakalenteristani, jonka olen nyt päivittänyt. Avomieheni pääsee myös samalla elämänsä ensimmäistä kertaa Musiikkitaloon katsomaan esitystä.

Tämä viikko olisi koulusta periaatteessa talviloma, mutta kävin silti tänään informaatiolukutaidon kokeessa ja huomenna minulla on opinnäytetyön ohjausta. Saapi nähdä, mitä palautetta saan ohjaavalta opettajaltani. Jo viime tapaamisellamme työni oli pitkällä. Opinnäytetyöni aiheena on laulajan psyykkinen valmistautuminen esiintymisiin. Työni lähdemateriaalina olen käyttänyt kirjallisuuden lisäksi tekemiäni haastatteluita ja omia kokemuksiani laulajana. Aihe osoittautui todella mielenkiintoiseksi, ja siitä oli myös helppo kirjoittaa.


Yllä olevat kuvat on otettu reilu viikko sitten viikonlopulta, kun olimme avomieheni kanssa käymässä Kukkilassa hänen vanhempiensa luona.

Avomieheni äidiltä saadut korut

Ensi kuussa on tiedossa opinnäytetyöni loppuseminaari, joka on vielä syntymäpäivänäni. 30-vuotissynttäreitäni on tarkoitus viettää sekä vanhempien kanssa kahvitellen että ystävien kanssa illanvieton merkeissä. Luonnollisesti noihin aikoihin on sitten kaksi aihetta juhlaan.

 Lisäksi minulla on nyt kesäasunto hakusessa Savonlinnasta. Pelkästään tämän päivän aikana minulle on tullut useampi asuntotarjous, mutta vielä ei ole kuitenkaan löytynyt sopivaa. Työni alkaa Savonlinnassa 20.6. Maltan tuskin odottaa kesän alkamista.

Mahtavaa maaliskuun alkua kaikille lukijoilleni!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...