sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Omasta konsertista suoriutuneena syyslomalle


Minulla oli oma konsertti koulussamme 14.10. Selviydyin konsertistani omasta mielestäni hyvin. Ainahan sitä parannettavaa löytyy, mutta asioita on mennyt kuitenkin eteenpäin. Lauloin aika vaativankin ohjelmiston ja kaiken kaikkiaan 11 kappaletta. Ajallisesti konsertti kesti n. 40 min. ja pidin tosiaan vain yhden pienen tauon.

Seuraavana päivänä oli semmoinen olo, että konsertti olisi vienyt kaikki voimani. Pystyin kuitenkin pitämään oppilaalleni tunnin, mutta lähdin koulusta aikaisemmin, mitä olin suunnitellut. Oli voimaton olo, jäseniä särki. Ei auttanut muu kuin mennä kotiin lepäämään. Tässä sitä nyt on tullut pari päivää kotona vaan lepäiltyä ja lämpöäkin on ollut.

Ihana mieheni on nämä pari päivää huolehtinut kotitöistä ja minusta. Hemmotellut minua ja tuonut herkkuja kotiin. On se kieltämättä ihan hyvä muistutus itselle etten minäkään ole yli-ihminen. Olen kyllä huolehtinut itsestäni hyvin tänä syksynä ja on ihan ihmekin etten ole aikaisemmin saanut mitään flunssaa, kun tuntuu, että koko aika joku tuntemani ihminen on ollut kipeenä. Olen välillä huomannut, että saatan tulla kipeeksi juuri silloin, kun on kova stressi ja silloin kroppa jotenkin pakottaa mut lepäämään sairastumisella. Aika vakkari mulle myös on, että olen kipeenä nimenomaan lomalla.

Jo viikon päästä pitäisi olla huippukunnossa kun on ennakkokarsinta Sibelius-laulukilpailuun Järvenpää-talossa. Lomani menee siis harjoitellessa.

Helpottuneena oman konsertin jälkeen
Anopilta saadut kukat





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...