tiistai 26. huhtikuuta 2016

Kiitollisuudesta


Olen viime aikoina miettinyt, miten monesta asiasta olenkaan elämässäni kiitollinen. Joillakin ihmisillä on enemmän tapana miettiä niitä asioita, mitä elämästä puuttuu. Tätä en kuitenkaan suosittele kenellekään. Nämä alle listaamani asiat ovat mielestäni suuria rikkauksia elämässäni, ja ne eivät suinkaan ole mitään itsestäänselvyyksiä.


Olen kiitollinen...

  • ...parhaasta mahdollisesta avopuolisostani, mitä olen voinut toivoa.
  • ...ihanista ystävistäni, joiden kanssa vietetyt hetket ovat minulle tärkeitä.
  • ...perheestäni ja läheisistäni, jotka tukevat minua valitsemallani alalla.
  • ...omasta lauluäänestäni, jota ilman en olisi tämä ihminen.
  • ...siitä, että saan opiskella rakastamaani alaa.
  • ...mahtavasta laulunopettajastani.
  • ...oman alan kesätöistä.
  • ...jokaisesta lauluesiintymisestä, jossa saan olla mukana.
  • ...lisäksi jokaisesta konsertista, jossa saan olla yleisössä.
  • ...uudesta ohjelmistosta laulunopiskelussani.
  • ...siitä, että valmistun toukokuussa laulunopettajaksi.

      Olisin voinut jatkaa vielä tätä listaa ja luetella monia arjen pienempiäkin iloja, jotka ovat itselle yllättävänkin suuria asioita. Olen myös kaikista niistä todella kiitollinen. Näitä asioita ovat esimerkiksi lounas ystävän kanssa, avomiehen tuoma aamukahvi sänkyyn ja kaikki se hyvä mieli, jota saan päivittäisestä laulamisestani.

      Äidiltä saamani nuottikirjat
      Lanttilasta löytämäni taulu


      Mistä asioista sinä olet kiitollinen elämässäsi?



      Ei kommentteja:

      Lähetä kommentti

      Duo Milja & Lotta

        Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...