maanantai 21. tammikuuta 2019

Kevättä kohti


Heippa kaikki ja terveiset täältä lumisesta Lahdesta!

Lunta on nyt tullut mielestäni enemmän kuin tarpeeksi. Lauantaina parin tunnin aikana satoi niin paljon lunta, että juuri ja juuri pääsin töistä autolla lähtemään. On tämä tosin kivempi kuin ne loskakelit ja ollaan tosissaan saatu kunnon talvi.

Viime vuoden kohokohta meillä oli luonnollisesti naimisiinmeno. Nyt tämän vuoden yksi ehdottomimpia kohokohtia tulee olemaan tämä meidän kahden viikon häämatkamme Thaimaan Khao Lakiin. Lähdemme sinne kahden viikon päästä. Kovasti tässä on ollut jo matkakuume päällä.

Varsinaista joululomaa minulla ei ollut, mutta tein toki työtunteja vähemmän joulunaikaan. Syksy ja alkutalvi oli minulla todella hektistä aikaa. Joulun aikaan taas minulla oli peräti kaksikin vapaata viikonloppua. Miehen kanssa on nyt nähty mukavasti ja tehty asioita paljon yhdessä.

Wellamo-opiston lukukausi alkoi reilu pari viikkoa sitten. Nyt useamman viikon ajan olen tehnyt myös kotiopetusta, mikä on minulle uudempi asia. Kotiopetus on sitä, että minä menenkin oppilaan kotiin. Olen todella innoissani siitä, että saan opettaa sekä eri tasoisia että eri-ikäisiä oppilaita. Nuorin oppilas minulla on tällä hetkellä 9-vuotias ja vanhin on reilu 60-vuotias.

Säestäjäni kanssa olemme alkaneet työstämään uutta ohjelmistoa. Pääprioriteettina meillä on tänä keväänä kotimainen laulumusiikki. Joitain keikkoja minulla on jo tiedossa tälle vuodelle, ja kovasti yritetään saada lisääkin. Tulevista keikoista kerron myöhemmin lisää ja vähitellen päivittelen niitä myös keikkakalenteriini.



Yhtenä välitavoitteena tässä on pian tulossa yksi äänityshomma.

Hyvää tätä vuotta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...