keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Valmistujaiskeikalla


Kaikki, jotka ovat lukeneet edellisen postaukseni tietävät, että olen ollut selkävaivaisena. Toipilaana ollessanikin sain loppuvuodeksi vielä muutaman keikan. Toinen niistä keikoista oli tänään pianistiystäväni kanssa. Kyseessä oli valmistujaisjuhla, jossa esitimme pari kappaletta rytmimusiikin puolelta. Keikka oli Wanhassa teatterissa ja meille hyvin tutussa paikassa. Olen ollut tuolla esiintymässä aikaisemminkin pariin otteeseen.

Tuntuu, että paljon hommia on siirtynyt/kertynyt tämän selkävaivan aikana. Onneksi minun laulun B-kurssini saatiin siirrettyä joulukuun puolelle. Pidän sen nyt 14.12. klo 17 meidän koulun kamarimusiikkisalissa. Selkä on kuitenkin yllättävänkin tärkeä ruumiinosa ja jos se ei ole kunnossa, vaikuttaa se myös muuhunkin kroppaan. Alaselkä on yllättävänkin tärkeässä osassa laulajan hengityksen kannalta, sillä hengityksen ei ole tarkoitus suuntautua vain kropan etuosaan vaan myös selkään. Kropan ja äänen välinen yhteys on minulla siis vielä hakusessa, mutta päivä kerrallaan..

Nyt ennen B-kurssiani aion esiintyä koulussamme tiistaimatineassa 24.11. sekä tiistaikonserteissa 1.12. ja 8.12. Tulevasta viikonlopusta on tulossa hyvinkin musiikin täyteinen, kun perjantaina minulla on laulutunti Helsingissä ja viikonloppu meneekin sitten Savonlinnan Oopperakuoron harjoituksissa.  

Valmistujaiskeikalta
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...