torstai 8. tammikuuta 2015

Mun tukijoukot


Todella merkittävässä asemassa elämässäni ovat tukijoukot, jotka tukevat minua siinä mitä teen. Sekin auttaa kun tukijoukot myös uskoo minuun. Arjen keskellä merkittävin tukihenkilö on se oma kumppani, joka auttaa yhteisen talouden pyörittämisessä kun itse teen pitkää päivää. Onhan se kieltämättä kiva tulla koulusta kotiin kun toinen on kokannut ja odottaa minua kotiin. Tärkeitä toki ovat myös ystävät ja perhe.  Niitä todellisia ystäviä ei montaa voikaan olla. Omat vanhemmat ja veljeni tukevat minua tekemisissäni. He käyvät mielellään katsomassa esiintymisiäni. Myös mieheni vanhemmat ovat monesti olleet katsomassa esityksiäni omaa miestä toki unohtamatta. Meillä on useampaan otteeseen ollut tapanakin, että menemme esiintymiseni jälkeen porukalla syömään johonkin ravintolaan.

Minun miehestä minä olen joka päivä kiitollinen eikä sitä tule toiselle sanottua koskaan liian usein. Vaikka sen taidankin hänelle sanoa lähes joka päivä. Hyvän olon ja rauhan itselle tekee myös se, että tietää voivansa luottaa toiseen sataprosenttisesti. Mieheni ei myöskään koskaan ole kyseenalaistanut, että miksi minun pitää käydä harjoittelemassa lähes päivittäin jne.. Hän on tukenut minua tässä kaikessa alusta asti. 

Magneetti meidän jääkaapin ovessa
Minulla on ystäviä sekä oman alan ihmisissä että myös muiden alojen. Olen huomannut, että oman alan ihmisten kanssa olen helpommin samalla aaltopituudella. Toki vietän mielelläni aikaa myös muiden ystävieni kanssa. Tavallaan se tekee hyvää, että irtaantuu hetkeksi musiikkiin liittyvistä asioista. Kieltämättä saman alan ystävien kanssa yksi hyvin yleinen puheenaihe on vapaa-ajallakin musiikki ja siihen liittyvät asiat.

Naapurissamme asuu yksi koulukaverini ja hänen avomiehensä. Vietämme välillä aikaa nelistään. Heidän kanssaan aika menee ihan siivillä emmekä välttämättä edes tee mitään ihmeempiä. Saatamme esimerkiksi istua iltaa jommankumman luona pöydän ääressä jutellen ja siinä saattaa mennä helposti se 5-6 h. Tällä viikolla kävimme nelistään laulamassa karaokea ja pelaamassa biljardia. Sen jälkeen tulimme meille iltaa istumaan, syömään ja yatzya pelaamaan. 

Ne on ne pienet asiat ja erityisen tärkeät ihmiset..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...