maanantai 19. tammikuuta 2015

Viikko täynnä kokemuksia


Viime viikko vierähti jälleen kerran nopeasti. Viikkooni mahtui paljon erilaisia ja hyvin opettavaisia kokemuksia.

Lastenoopperan näyttämöharjoitukset pyörivät toki koko aika. Lisäksi alkuviikosta kävin parinakin iltana koulun jälkeen jumpassa. Tiistaina minulla oli tämän vuoden ensimmäinen laulutunti. Niistä saa kyllä aina lisää potkua harjoitteluun.

Aikaisemmassa postauksessani mainitsin, että minulla on nimenomaan torstaipäivä kiireinen. Torstai minulla alkoi koelaululla nuorten solistien konserttia varten Sibeliustalossa. Koelaulu oli vielä isossa salissa. Ihan joka päivä ei kyllä pääse laulamaan niin isossa salissa. Sieltä lähdin kävelemään Harjulan Setlementtiin. Pidimme Harjulassa kollegani Paulan ja Ruutin kanssa yhteislaulutilaisuuden ja konsertin ikäihmisille. Ruut säesti meitä konserttiosuudessa.Yhteislaulujen säestykset hoidimme Paulan kanssa. Tätä tilaisuutta oli todella mukava pitää ja palautekin lämmitti sydäntä kovasti. Tämän tilaisuuden jälkeen menin koululle pitämään opetusnäytetuntia. Tunnilla muut kollegat antoivat minulle palautetta pitämästäni laulutunnista. Palaute oli kieltämättä yllättävänkin hyvää. En ihan itse osannut sitä odottaa.

Viikonloppuna sain myös kunnian esiintyä hautajaisissa Levon hautausmaalla Valon kappelissa. 

Alkanut viikko näyttää jo aika täydeltä ja uskon, että vapaa viikonloppu on hyvinkin ansaittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...