maanantai 14. maaliskuuta 2016

Valmistumista kohti


Heipsan!

Olen varmasti useampaan kertaan kirjoittanut, että olen valmistumassa Lahden ammattikorkeakoulusta tänä keväänä toukokuun lopussa. Tämän kevään suurin ponnistus valmistumiseen liittyen on ollut opinnäytetyön valmiiksi saaminen. Tällä hetkellä viimeistelen vielä työtäni, mutta hyvällä mallilla se on jo nyt. Opinnäytetyöni loppuseminaari on tosiaan 22.3.

Opinnäytetyöni lähdemateriaalia

Opinnäytetyön lisäksi toinen kirjallinen työ, mikä täytyy vielä tehdä, on opettajaksi kasvun portfolio. Se täytyy palauttaa alle kuukauden päästä. Minulla on jo hyvä visio siitä, että minkälaisen haluan siitä tehdä.

Savonlinnan oopperakuoron ohjelmistosta seuraavaksi alan harjoittelemaan Schubertin As-duuri messua. Yksi mahtava juttu tässä kuorossa mukana olossa on ohjelmistotietämyksen lisääntyminen.

Kävin perjantaina Helsingissä laulutunnilla. Minulla on ihania uusia kappaleita työn alla, joista mainittakoon Griegin Sechs Lieder op. 48 (sisältää kuusi laulua), uutena aariana työstän Verdin Elviran aariaa: "Ernani, Ernani involami".. oopperasta Ernani. Tämä on aivan mahtava aaria. Kävimme tunnilla myös Fauren Pie Jesua. Se on yksi sooloistani huhtikuun ensemble-konsertissa. Työstämme laulutunneilla myös pääsykoekappaleitani, vaikka niitä on jo työstetty pidemmän aikaa, mutta aina niistä löytyy parannettavaa. Sen takia tämä ala onkin niin mahtava, kun aina voi tulla entistä paremmaksi laulajaksi!

Alla olevat kuvat ovat eiliseltä. Kuvissa näkyvä Kawai-piano on varattu nyt minulle ja olen pianon onnellinen omistaja kesäkuussa!

 


Ihanaa kevättä kaikille lukijoilleni! 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...