perjantai 25. maaliskuuta 2016

Pääsiäisviikko


Viikonlopun kahvitteluiden jälkeen kävin maanantaina Hakaniemessä laulutunnilla. Tuohon reissuun meni suurin osa päivästä, mutta se on aina sen arvoista. Tiistaina minulla oli opinnäytetyöni loppuseminaari. Siellä tuli palautetta siitä, miten saisin opinnäytetyöstäni vielä paremman. Näiden korjauksien jälkeen lähetän työni kielentarkastajalle. Tiistai oli minun varsinainen syntymäpäiväni, jolloin täytin 30 vuotta. Rakas mieheni toi minulle silloin aamiaisen sänkyyn ja lisäksi hän vielä lauloi minulle. Kävimme tiistaina päivällisellä ravintola Taivaanrannassa.

Sunnuntaina lenkkipolulta


Syntymäpäiväjärjestelyiden takia jumpissa käymisestä tuli minulle viikon tauko. Sunnuntaina oli niin ihana keväinen keli, että innostuin käymään lenkillä kuunnellen samalla Faurén Requiemiä (sielunmessu).  Kävin tällä viikolla kahdessa eri jumpassa; keskiviikkona Yin-joogassa ja torstaina Motions-tunnilla. Yin-joogassa kävin ensimmäistä kertaa talvilomaviikolla ja hurahdin ihan täysin tähän joogaan. Parhaimmillaan tunnin jälkeen saattaa olla niin rento olo, että voisi mennä siitä samantien nukkumaan.




Kuten ylläolevasta kuvasta näkyy parvekkeellamme on jo riippumatto. Rakkaani vaihtoi lauantaina jouluvalot riippumattoon. Nyt se on siellä valmiina helteitä varten :)

Tänään olen menossa koululle harjoittelemaan ja parantelemaan opinnäytetyötäni. Sen jälkeen käymme mieheni kanssa Kukkilassa hänen vanhempiensa luona. Huomenna lähdemme viikonlopuksi laivalle juhlimaan 30-vuotissynttäreitäni ystävien kesken. Tulee varmasti kiva reissu :)

Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille lukijoilleni! :) 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...