maanantai 22. huhtikuuta 2019

Pääsiäinen töissä



Heissan!



 Täällä on pääsiäinen mennyt mukavasti ja nopeasti. Itse olen ollut töissä kaikkina muina päivinä paitsi pitkäperjantaina minulla oli vapaapäivä. Silti on keritty tekemään vaikka mitä, kuten kävimme syömässä Santa Fé:ssa, vietimme leffailtaa, siivoilimme sekä kokkailimme yhdessä kotona, kävimme anoppilassa sekä mieheni kummipojan 2-vuotissynttäreillä. Ja siellähän vauhtia riitti! Pesimme myös auton yhdessä anoppilassa, itse olen vähän harjoitellutkin ja aurinkoisina päivinä olen myös lenkkeillyt. Lisäksi minun fillarini on nyt otettu talviteloilta.


Lahden satamassa lenkillä
2-vuotissynttäreillä oli mahtavat tarjoilut

Niin nopeasti menee aika, ensi viikolla on jo vappu. Kovasti itselläni on nyt tavoitteita ja aikomus on keritä tekemään tässä kevään aikana vaikka mitä. Kerron näistä asioista lisää seuraavissa postauksissani. Perjantaina minulla on seuraava vapaapäivä ja silloin veljeni tulee luoksemme Lahteen. Toivotaan hyviä kelejä!


Ihanaa viikkoa sinulle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...