keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

Kuulumisia


Kuva: Heli Mielonen

Heipsan,

Täällä on työt lähtenyt käyntiin kahden viikon lomani jälkeen, ja heti ensimmäisenä viikkona teinkin 39 h töitä kaupalla. Laulunopetus Wellamo-opistossa alkaa vasta 2.9., ja sitä odotankin innolla, että pääsee taas kunnolla kiinni arkirytmiin. Miehelläni on ensi viikolla viimeinen kesälomaviikko. Onneksi minulla on sillä viikolla ainoastaan aamuvuoroja, niin kerkiämme tekemään asioita myös yhdessä. Reilun kahden viikon päästä vietämmekin sitten ensimmäistä hääpäiväämme, ja tuolloin olemme molemmat vapaalla. Saapi nähdä, mitä kivaa yhdessä keksimmekään.

Loman jälkeen minulla on ollut kovasti sisustusintoa, ja me kävimmekin Ikeassa viime viikon perjantaina. Sieltä mukaamme lähti tv-taso, muutama seinälle tuleva hylly, puinen leikkuulauta, paistinpannu sekä kylpypyyhkeitä.

Uutta intoa olen saanut sekä laulamiseen että liikunnan harrastamiseen. Olen useamman vuoden ajan miettinyt, että jonain päivänä haluan treenata personal trainerin kanssa. Nyt tämä toive toteutuu, kun minulla on ensimmäinen treeni personal trainerin kanssa huomenna.

Olen alkanut suunnittelemaan tulevia prokkiksiani musiikin parissa. Tällä hetkellä minulla on työnalla saksankielisiä liedejä ja suunnitteilla on myös ranskankielistä ohjelmistoa. Vakkaripianistini lisäksi tarkoitus olisi alkaa harjoittelemaan sekä erään huilistin että myös erään kitaristin kanssa. Näillä kokoonpanoilla on aikomus järjestää konsertteja lähitulevaisuudessa.

Tulevana keväänähän olen mukana Opera Telluksen The Sound of Music -produktiossa Helsingissä. Opera Telluksella on muuten tulossa avoin koe-esiintyminen tämän edellämainitun produktion lapsirooleihin sunnuntaina 18.8. ja hakuaikaa on vielä 4.8. asti. Mikäli tiedät laulavia nuoria ja/tai lapsia, kerroppa tästä upeasta mahdollisuudesta eteenpäin. Tarkat tiedot tästä koe-esiintymisestä löytyy Opera Telluksen nettisivuilta seuraavan linkin kautta:
https://www.operatellus.fi/press?fbclid=IwAR1AznN6EvF9xoU3SMQG2Gt9C3nW1DzcG7g7PI9Mn7M0mR0_N268G8dQU80




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...