perjantai 27. helmikuuta 2015

Sosiaalista elämää


Tällä lomaviikolla minulla on ollut tavalliseen kouluviikkoon verrattuna enemmän sosiaalista elämää. Luonnollisesti myös sen takia, että on aikaa enemmän sellaiseen. 

Arkisin tulen yleensä vasta illalla kotiin koulusta. Syön, rentoudun, teen ehkä vähän kouluhommia ja sitten saatan jo kömpiä nukkumaan. Koulupäivinä se sosiaalinen elämä tulee opiskelujen parissa ja se riittää pääsääntöisesti. Koulupäivän aikana hyviä sosiaalisia hetkiä saattaa olla lounaspöydässä ja esimerkiksi myöhemmin päivällä kahvin/teen ääressä. Yleensä koulupäivän jälkeen en enää edes ole sosiaalisella tuulella. Sitä on jotenkin jo "antanut kaikkensa" koulussa. Välillä käyn koulupäivän jälkeen jumpassa ja se on myös hyvä keino rentoutua ja tyhjentää pää kaikesta.

Aikaisemmassa postauksessani kerroin, että veljeni kävi Lahdessa luonamme ja vietimme tyttöjen kanssa maanantai-iltana aikaa. Toissapäivänä kävimme harjoitteluni jälkeen Kukkilassa mieheni vanhempien luona ja illalla vietimme aikaa naapurissa ystäväpariskuntamme luona. Ei oltu hetkeen vietetty aikaa tällä kokoonpanolla.

Minä sain ajaa Kukkilaan. Yllättävän hyvin mulla on näin 5½ vuoden tauon jälkeen ajotaidot hallussa. Vähän täytyy vielä totutella meidän nykyisen auton kytkimeen kun se on jäykempi, mitä se oli minun omistamassani autossa.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...