lauantai 12. heinäkuuta 2014

Hellepäivien viettoa


Ei voi muuta sanoa, kuin että nyt ollaan saatu nauttia niin upeista keleistä. Itse olen vielä niin kesäihminen ja nautin suuresti aurinkoisista päivistä. Tässä lähipäivinä on tullut oltua rantsussa, lenkkeiltyä, käytiin myös satamassa pehmiksillä, ollaan oltu Kukkilassa mieheni vanhempien luona ja tottakai olen treenannut. Vieläpä ihan joka päivä. 

Tämän kesän yksi ehdottomasti suurimmista kohokohdista on jo ensi viikolla. Perjantaina on Kangasniemen laulukilpailun alkukilpailut. Itse lähden Kangasniemelle jo torstaina äitini kanssa tutustumaan paikkoihin. Mieheni tulee perästä seuraavana päivänä. Sydäntäni lämmittää suuresti, kun niin moni läheiseni on tulossa kuuntelemaan kilpailua. Sinne tulevat äitini, äidin sisko, isäni, isän naisystävä, avomieheni ja hänen vanhempansa. Tämä kertoo minulle siitä, että läheisiäni kiinnostaa se, mitä minä teen.

Satamassa pehmiksillä


Maisemaa Lahden satamasta

Mieheni poimi minulle kukkia

Meidän tekemät pirtelöt
Mieheni on yllätyksiä täynnä vielä 1,5 vuoden seurustelun jälkeenkin. Tänään kun hän tuli töistä kotiin, hän ehdotti, että voisimme reippailla yhdessä Kukkilaan. Mikäpä sen mukavampaa kun reippailla yhdessä. Lenkin jälkeen pääsimme Kukkilassa myös saunomaan.
 
Nyt vaan jännityksellä odottamaan ensi viikon koitoksia. Tarkoituksenani olisi kirjoitella kilpailutunnelmistani blogiini.



Aurinkoisia päiviä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...