maanantai 9. toukokuuta 2016

Opinnäytetyöni luettavissa


Edellisessä postauksessani mainitsin, että minulla oli tiedossa jännittävä maanantai. Kävin viikko sitten maanantaina koelaulussa Kansallisoopperalla. Meitä oli reilu 100 sopraanoa hakemassa sinne ja toiseen vaiheeseen otettiin vain 7 laulajaa. Itse en ollut näiden onnekkaiden joukossa. Koen, että koelaulu toimi kuitenkin hyvänä "harjoituksena" tämän viikon Sibelius-Akatemian koelaulua ajatellen.

Olen tässä kevään aikana kirjoittanut blogissani useampaan otteeseen opinnäytetyöni kirjoitusprosessista. Opinnäytetyöni aihe on laulajan psyykkinen valmistautuminen esiintymisiin. Tästä aiheesta oli hyvin mielenkiintoista kirjoittaa, ja olen tyytyväinen lopputulokseen.  Opinnäytetyöni on luettavissa seuraavan linkin kautta http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605086522


Viime viikolla siitä tuli kaksi vuotta, kun aloitin tämän blogin kirjoittamisen. Omista kokemuksistani nimenomaan laulajana on mukava kirjoittaa. Useampi sukulaiseni lukee blogiani, ja tämän avulla he pysyvät mukana siinä, mitä elämässäni milloinkin tapahtuu.

Tämä viikko saattaa olla minulla tämän kevään rankin viikko, ja sen takia varmaan kirjoitan kuulumisistani seuraavan kerran joskus viikon päästä.

Ihanaa ja aurinkoista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...