lauantai 18. kesäkuuta 2016

Laulukurssilta Savonlinnaan


Voisi sanoa, että tämä kesä on minulla hyvin lauluntäyteinen, ja samalla myös ensimmäinen kesä, jolloin saan olla oman alan hommissa. Tämän viikon olen ollut Helsingissä laulunopettajani Sirkan ja korrepetiittori Ilonan pitämällä laulukurssilla. Olen kulkenut sinne Lahdesta joka päivä, ainoastaan yhden yön majoituin isän luona Helsingissä. Huomenna matkustan Savonlinnaan ja ensimmäinen työpäivä siellä on heti maanantaina.

Tämä laulukurssi on tehnyt minulle todella hyvää, sillä uusia oivalluksia on tullut tämän viikon aikana. On niin mielenkiintoista kehittää jatkuvasti omaa lauluaan, ja nähdä, mihin asti se riittääkään. Kurssi päättyi tänään loppukonserttiin, jossa lauloin G. Verdin Elviran aarian: "Ernani, Ernani involami". Myös avomieheni oli kuuntelemassa konserttia Helsingissä.


Jos tämä viikko on ollut jännittävä, niin ensi viikko on vielä astetta jännempi. Olen kuitenkin ensimmäistä kertaa töissä Savonlinnan Oopperajuhlilla, ja kaikki on minulle niin uutta ja jännää. Uskon joka tapauksessa, että kesä tulee olemaan täynnä mahtavia kokemuksia.

 Seuraavaa postaustani kirjoitankin jo Savonlinnasta.
Olkaahan kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...