maanantai 1. toukokuuta 2017

Vappubrunssilla


Tässä on nyt vierähtänyt pidempi aika siitä, kun viimeksi kirjoitin blogiani. On ollut vähän muuta mietittävää, sillä pääsiäisen jälkeen tuli kevätflunssa minullekin. En joutunut kuitenkaan olemaan kovinkaan montaa päivää laulamatta. Nyt olen jälleen alkanut harjoittelemaan ja yllättävän hyvin ääni jo toimiikin niinkin kovan flunssan jälkeen.

Kun olin viime viikonlopun kipeänä, jouduin perumaan osallistumiseni konserttiin, jota olimme ystävieni kanssa järjestäneet täällä Lahdessa. Mutta ei hätää, sillä pidän kotikonsertin 19.5. klo 18 kihlattuni vanhempien luona. Tänä keväänä on vielä tulossa muutama muukin konsertti, jossa minua voi kuulla, kun esitämme Markus Tikkasen johtaman Anastasia ensemblen ja mahtavien solistien kanssa Haydnin Stabat Materin 10.5. Ristinkirkossa ja 14.5. Nastolan kirkossa. Saan itse kunnian laulaa sekä kuorossa että solistina.

Vappu on yleensä juuri siihen kiireellisimpään aikaan keväästä. Itse olin vappuviikonlopun töissä ja muuna aikana harjoittelin. Ja olihan meillä myös laatuaikaa kihlattuni kanssa. Tänään tuli käytyä vapputorilla ja Popotissa brunssilla rakkaideni kanssa. Brunssi sisälsi alkupalapöydän, pääruoan, jälkiruokapöydän ja lasin kuohuvaa. Itse olin Popotissa syömässä nyt vasta toista kertaa ja en voi kuin suositella paikkaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...