tiistai 13. helmikuuta 2018

Tulevia esiintymisiä ja uutta haastetta



Laulunopettaja työssään



Arki rullaa mukavasti ja tasaisesti. Minulla on töitä sekä laulun tuntiopettajana wellamo-opistossa että lähikaupassa. Lähikaupasta olen vielä pyytänyt lisätöitä, ja esimerkiksi viikolla, jolloin minulla ei ole opetusta, teen kunnolla töitä kaupalla. Hyvänä motivaatiotekijänä työnteolle toimii tässä kohtaa omat kesähäät sekä tuleva häämatkamme.

Töiden ohella kuitenkin harjoittelen jatkuvasti omaa ohjelmistoani. Nyt tämän vuoden aikana olemme tehneet jo mukavasti uutta ohjelmistoa säestäjäni kanssa. Meillä on myös tulossa keväällä oma konsertti Joutjärven kirkossa 27.4. klo 19.00. Minua voi kuulla Joutjärven kirkossa myös jumalanpalveluksessa 1.4. klo 10.00.

Minulla oli viime viikolla muutama lunkimpi päivä töissä, ja pääsin käymään Helsingissä laulutunnilla. Tuntuu, että tällä hetkellä minulla on todella hyvä meininki laulamisen suhteen. Opettajani on mahtava ja saan häneltä tällä hetkellä paljon apuja laulamiseen liittyvissä asioissa. Ihailen valtavasti hänen ammattitaitoaan, ja tämän lisäksi meillä myös synkkaa todella hyvin.

Tämän kevättalven tuleva haasteeni on kolmen päivän musiikinopettajan sijaisuus Roihuvuoren alakoulun musiikkiluokilla. Tämä innostaa minua paljon, mutta samaan aikaan se myös jännittää, kun en ole aikaisemmin opettanut kokonaisia luokkia. Jokatapauksessa se tuo kuitenkin arvokasta työkokemusta minulle.

Myös loppuvuodeksi on jo tiedossa esiintymisiä; olen nimittäin mukana lasten fantasiaoopperassa, joka kantaesitetään Savoy-teatterissa 30.11. klo 19.00. Lisäksi kaksi muuta esitystä ovat 1.12. klo 18.00 sekä 2.12. klo 15.00.

Tästä produktiosta voi lukea lisää seuraavan linkin kautta:

https://www.operatellus.fi/produktiot/produktiot2


On todella mahtavaa päästä tekemään töitä näinkin monipuolisesti. Itse olen vielä sellainen ihminen, joka tykkää siitä, että työpäivät ovat vaihtelevia, ja samanlaisia päiviä ei silloin olekaan.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...