keskiviikko 3. elokuuta 2016

Mahtavat kuusi viikkoa!


Saavuin lauantaina kotiin Lahteen kuuden viikon Savonlinnan kesätöiden jälkeen. Tottakai kotiin on aina kiva tulla, varsinkin jos on ollut pidempään poissa. Taustalla oli kuitenkin haikeus Savonlinnaan, sillä kesän aikana minulla oli aivan mahtavia kohtaamisia siellä ihanien ihmisten kanssa. Osa kuoron laulajista olivat minulle jo entuudestaan tuttuja ja osaan tutustuin nyt entistä paremmin. Aina on mahtavaa, kun pääsee tekemään oopperaa, ja se yhdessä tekemisen riemuhan siellä on vahvasti mukana. Lisäksi Savonlinna on aivan mahtava kaupunki, varsinkin näin kesäaikaan. Laulaminen Savonlinnan Oopperajuhlakuorossa oli niin mahtava kokemus, etten sitä pysty edes sanoilla kuvailemaan. Vastaavanlaisia kokemuksia ei mielestäni voi saada muualta. 


Kiitokset kaikille mahtaville ihmisille, joiden kanssa sain kokea nämä unohtumattomat kuusi viikkoa Savonlinnassa! En varmasti koskaan unohda tätä kokemusta :)

Otellon pukuloistoa

Paljon on minulta kyselty, että mites nyt tästä eteenpäin. Ensinnäkin minulla jatkuvat laulutunnit mahtavan opettajani kanssa ja tavoitteita on jo ensi vuodeksi. Pidän samalla myös silmät auki oman alan töiden varalta. Lisäksi minulla on laulukeikkaa tiedossa vuoden loppuun. Olen mielestäni myös sellainen ihminen, etten pysty jäämään kotiin peukaloita pyörittämään, vaan keksin kyllä aina jotain. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...