maanantai 18. kesäkuuta 2018

Kaksi kuukautta h-hetkeen




Tässähän meinaa alkaa jännittämään, mutta ei kuitenkaan.. Olen jo ihmetellytkin, että missä vaiheessa ylipäätään alan jännittämään. Jännitänkö juuri ollenkaan, ja onko minulla siitä apua, että olen esiintynyt laulajana jo pienestä pitäen vai onko se ihan eri juttu, kun kyseessä on omat häät?

Kirjoitin hääjärjestelyistämme vähän yli kuukausi sitten, jonka voi lukea täältä: http://muusikonarkea.blogspot.com/2018/05/haajarjestelyita.html 

Mitä asioita on ainakin tapahtunut tuon postauksen jälkeen tai on juuri tapahtumassa:
  • Sormukset haimme kaiverruksesta
  • Sulhasen puku löytyi
  • Kaasojen mekot löytyivät
  •  Hääpukuni vietiin ompelijalle
  • Seuraava palaveri sovittuna kaasojen ja bestmanien kanssa
  • Kukka-asetelmat sovittu kukkakaupan kanssa
  • Esteettömyystodistus hoidettu
  • Hääkengät hommattu
  • Suihkurusketus varattu (tätä menen testaamaan jo juhannuksen jälkeen)
  • Vihkipapin tapaaminen
  • Vihkivirsi päätetty
  • Pitopalvelun tapaaminen
  • Toisella tanssitunnilla oltu ja kolmas tanssitunti sovitaan vielä
  • Koristeita ja erilaista rekvisiittaa hommattu
  • Hääviinit maistettu ja juomienhakureissun ajankohta sovittu
  • Valsseja sekä paria muuta kappaletta harjoiteltu säestäjäni kanssa. Valssit äänitämme heinäkuun puolella.
Polttareita tietysti odotamme ja jännitämme, että koska meidät kaapataan 😄

Minulle saa kertoa myös toiveita, mistä asioista haluaisitte minun kirjoittavan seuraavaksi, toivoisitko minun kirjoittavan enemmän häistämme tai jostain muusta?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...