keskiviikko 24. huhtikuuta 2019

Viikko 17 - töitä ja treeniä


Rakas mieheni hemmotteli minua eilen kukalla


"Taas sä olet töissä" totesi yksi tuttuni tiistaina minut nähdessään kaupalla kuormaa purkamassa. Tähän itse vaan totesin: " Kyllä se nyt kelpaakin ennen lomaa töitä tehdä. Onhan siihen alle kuukausi kun pidämme molemmat mieheni kanssa viikon lomaa ja lähdemme Berliiniin".

Tällä viikolla minulla on töitä joka päivä. Oikeastaan nyt minulla on menossa 11 työpäivän putki. Vappupäivä on onneksi vapaa. Mieheni tekee tämän viikon yövuoroa eli minulla on aikaa myös itselleni. 

Miehen yövuoroviikolla harjoittelen omaa laulamistani hyvin vähän kotona. Yritän päästä mahdollisimman monena päivänä kirjastoon pianohuoneeseen harjoittelemaan. Toinen vaihtoehto on, että hyödynnän opetuspäivinäni myös opetustilaa oppituntien välissä.

Tänään minulla oli tämän kevään viimeiset laulunopetukset Orimattilassa. Mietin tänään sitä, miten oppilaani ovat oivaltaneet uusia asioita laulamisesta. Tämä on ehdottomasti yksi opettamisen parhaimmista puolista.

Perjantaina veljeni tulee luoksemme Lahteen ja meillä on mieheni kanssa perjantaina yhteinen iltavapaa ja lauantaina molemmilla on aamupäivä vapaa. Saapi nähdä, mitä kivaa tekemistä keksitään veljen kanssa. Varmasti ainakin syödään hyvin ja pelataan lautapelejä.


Kävin tänään Ankkurin rannassa nauttimassa paisteesta


Aloitin tänään fillarikauden, kun mies oli hoitanut pyörän keväthuollon viikonloppuna. Pidän siitä vapaudentunteesta, mikä tulee, kun pääsee pyörän satulaan talven jälkeen. Itse käytän pyörää hyötyliikuntamuotona ja pidän myös siitä, miten samalla saa säästettyä bussilippu-, tai bensarahat.


Mitäs teillä muilla kuuluu tähän viikkoon, onko työntäyteistä vai onko mahdollisesti lomaa?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...