torstai 17. syyskuuta 2015

Syksyä


Syksyä saatiin vielä hetki sitten viettää varsin aurinkoisissa merkeissä. Viikonloppuna kävimme mieheni kanssa Lahden satamassa paistattelemassa päivää. Itse pidän syksystä kun aurinko paistaa, mutta näistä syksyn sadekeleistä en tykkää, mitä näköjään näyttää tänään olevan. Viimeistään nyt lenkkipolullakin on alkanut näyttää syksyiseltä.

Koulu on alkanut minulla hyvin. Lukujärjestys on aikaisempia amk-vuosiani tyhjempi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö minulla olisi paljon hommia. Tämä vuosi on juuri se vuosi, jolloin on paljon itsenäistä työskentelyä. Teen laulun B-kurssin näillä näkymin 16.11. klo 15.30. Myös opparia täytyy tehdä tässä kaikkien muiden hommien lisäksi. 

Minulla on lauluun liittyviä omia henkilökohtaisia tavoitteitakin. Yksi niistä on koelaulu Savonlinnan Oopperakuoroon, joka minulla on tulevana lauantaina Helsingissä. Olen myös hakenut/hakemassa muutamaan eri laulukilpailuun. Hommia riittää siis myös ohjelmistoasioiden kanssa. Tavoitteenani on myös esiintyä koulussamme tänä syksynä mahdollisimman paljon tiistaisin olevissa konserteissa. Ensimmäisen kerran tänä syksynä pääsen esiintymään 29.9. klo 17 alkavassa konsertissa meidän koulun kamarimusiikkisalissa. 

Hyvää syksyn alkua! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Duo Milja & Lotta

  Minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä opiskeluajoilta, joihin pidän yhteyttä säännöllisesti. Yksi heistä on ystäväni Lotta, jonka kanssa m...